Vasta tiistaina 17.11.2015 tuli alla oleva sähköposti Fonectalta;
Hyvä Fonecta Caller -käyttäjä
Fonecta Caller on taas ladattavissa Google Play -sovelluskaupassa. Katkos johtui siitä, että Google halusi sovelluksen kertovan heti ensimmäisellä käyttökerralla lähettävänsä automaattisesti numeron Fonectan palvelimelle yhteystietojen hakemiseksi Kuka soittaa -toimintoa varten. Fonecta Caller ei siis lähetä käyttäjän tietoja ulkopuolisille tahoille, vaan tekee sitä, miksi sovellus on alun perin tehty, eli hakee yhteystietoja Fonectalta.
Nyt jakelussa olevassa päivityksessä 4.9.5 lisäsimme käyttöönottoon lupakyselyn, jossa Kuka soittaa -toiminnon saa kytkettyä halutessaan päälle. Lisäksi uusimme käyttöehtojamme ja niiden hyväksymisprosessia, jotta ehdot ovat tarjolla mahdollisimman selkeästi. Pahoittelemme tästä kaikesta aiheutunutta haittaa.
Terveisin Caller-tiimi
Mikäli tähän on luottamista ei hätää ja ainakin omalta osaltani jatkan käyttöä samaan malliin kuin ennenkin. Ihmettelen kuitenkin miksei sähköpostia voitu laittaa heti kun ´vikaa´ alkoi ilmaantua?